Oct 31, 2008

maluuuu


eiii tak malu...orang yang tengok pun tak malu jugak...muuahaaa..gambar ni hubby yang ambik...dia giler ngan gambo serangga...saya tak mampu nak ambik lagi sebab lensa saya tak macam lensa dia..huhu..lagipun minat ambik gambor saya tak de le macam dia..yang sanggup bergolek gelentang nak dapatkan sudut yang menawan...tapi saya banyak belajar dari dia ..secara tidak rasmi..lagipun saya baru je nak mengenal dslr ni.....
untuk gambar ni lelaki itu sanggup menunggu dengan lamanya..ish..18 sx sungguh..

14 comments:

Tirana said...

Binatang tak tahu maluuu...tapi kalau kita manusia pun buat macam tu depan orang ramai..samalah macam binatang yang tak tahu malu tu kan?

Pandai photographer snap gambar..Cantik!!!

Si Kachak Suparjo said...

Munakahat tu.

mOhD^.^rAz said...

sungguh 18sx gambar ini..
tapi memang cantek..
bukan senang nk dapat tuh..
hehehe..

en_me said...

apakah motif entri yg sungguh 18SX inih.. uhuhu

azisazahar said...

hehe...tapi cantik la gambar ni. bukan senang nak amk gambar macam ni kan.

syah shah said...

ahaks~~ sungguh 18sx entry inih... Kih kih kih kih kih

Tapi, takleh dinafikan, shot sangat santekkk... :D :D

azlin hashim said...

Salam singgah, tu lah dia.. org kalo dah minat sanggup buat apa saja... layannnnnnnn

xiiinam751 said...

isk...isk..isk...(sambil menutup muka!!)

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

aku suka gambaq rukun nikah yang satu ni..


nordee: AKU MINTAK IJIN MAU AMBIK INI GAMBAR, BULEIH?

aisey..dah ambik pun..

Chekgu BaniHassim said...

this is nature...
ehem2 di tempat awam kalau binatang xpe...
org, jgn buat pasal...

fayd said...

Orang yang penyabar jak boleh dpt gmbr mcm tuh..tapi sy suka gambar tu cantik.

nordee said...

re : tirana..betul tu..setuju sangat

re : si kachak..munakahat..laju je kau

re :mohd raz..tq

re : en.me..baik punya motif..hehe

re :azis..mekasih

re :syah..tq gak

re :cklah..malu ek

re :cikgooden..ambik le..tak kisah pun..gambar untuk dikongsi..hehe

re :bh..ye..jgn buat pasal macam tu ye..

re : fayd..memang kena sabar..:D

Tink said...

miahahahahahahahah!!!!!

Gee said...

ihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi...sib bek lalat..kalau la cicak mcm dlm keta c nisah itew..wagi indah kali wupa gmbar ko ne...mang gila seni foto tahap cipan final stage kmu dua...hoho