Nov 2, 2008

Majlis Makan Amal SMSFX, Keningau




















cute girl

En en yang suka bergaya

Pn Shahanum dan Pn. Ani gete


Hajar dan Aiza
Pn. Karen dan En en

Puan Rosalinda

Diva-diva SMSFX

Pn. Beatrice..percaya tak ibu muda ni ada anak 8 orang..body menten seh


Pn. Ainati..orang kuat program


1 November lalu sekolah aku mengadakan satu majlis makan amal..di Hotel Juta Keningau untuk menampung kos pembangunan sekolah..kerana sekolah kami ni sekolah yang mendapat separuh bantuan kerajaan..jadi dana pembangunan kami cari sendiri..bersama PIBG sekolah..Alhamdulillah dengan adanya majlis amal begini kutipannya dapatlah digunakan untuk menampung keperluan sekolah dan menaiktaraf bangunan yang sedia ada...daif sebenarnya sekolah yang ada sekarang...tapi aku suka sangat dengan sikap staff dan kengkawan guru yang lain atas semangat yang ditunjukkan...jujurnya saya amat mengakui keseronokan bekerja di sini..


Majlis berlangsung jam 7.00 malam..(kat sini maghrib jam 6.00)..dan tamat kira-kira jam 11malam..terima kasih kepada semua yang menderma..menaja..dan bertungkus lumus menjayakan program ini....

6 comments:

xiiinam751 said...

Waaa...ilmu dari kursus 'grooming' ari tu dah dipraktikkan nampak!

13may said...

cantik la gambar :)

Sufi Idany said...

wa..akak mkn2 ek... akak, dgr batch ida 80% kena posting sabah serawak.... hope i;m listed...tk th laa ati rasa dekat je nak ke sana,.... hehehe

syah shah said...

wah, bessnye makan-makan... hehehehe... tomey anak cina itu...

Err... gamba akak mane?? Mane??? mueheheheheh :P :P

Tink said...

emmm pic akk mane ek??

en_me said...

bestnyerrr makan makannns.. kanns