Oct 13, 2008

emosi







































ni nama dia tak de keje....saje je.."buat muka"...bak kata si kachak..jangan termuntah pulak..hohoho..tapi gambar 2 ni ada yang tak sharp...pencahayaan kurang baik sebab dah nak senja dah..tak mau guna flash sebab nampak tak natural pulak..pastu yg tukang ambik gambar terpaksalah menahan nafas..takut goyang..last2 ade yg jadi..ade yg tak...tak pelah..nanti eksperimen lagi..hehe



12 comments:

Sufi Idany said...

kak .... ambooi xperiment ek... jadi tak ? mcm2 pesen muka ek... nice... apapun klau sumer tu dr hati kita... buruk mcm mn pun kita riakkan ikhlasnyer tetap merajai hati... ye dok ?

Tink said...

sape pandai ye nodee???

org yg tukang amik gambo??

atau model tu heheheheh

Gee said...

wa!!! ada gmbaw bawu owh..ni tewebih suda nie..paper ko uda abis cek ka dila ohoho...

umie@kakyong said...

posing.. jangan tak posing nordee... hihihi... janji happi..

xiiinam751, musafir denganMu said...

hai nordee....
dah makan ubat? He...he...he...

suriati said...

emosi x stabil ka?

syah shah said...

eheheheh... amboih.. kemain lagik dia posing sakan... kih kih kih kih

Qaseh said...

hoho lepas2 raya bagos buat senaman..huhuu

nur'ain said...

kat gunung mane tu kak.. cam best je..cantek! ^_^

bereksperimen ye. hehe.

nordee said...

re : sufi..hehe betul tu..ikhlas tu penting

re : tink..model le pandai...ahaks

re :ng..paper lom habis chek lagi...kau mau tolang ka

re :...umie..saya memang kaki posing..hehe

re :..la tahzan..mcm 'sakit' ek..tu yg kena makan ubat tu

re : suria..hehe

re : qaseh..tau tak pe

re : ain..kat banjaran croker tu..

13may said...

hhehe hehe...senaman muka :D

Si Kachak Suparjo said...

Xnak jadi model senamrobik ke?