Oct 19, 2008

Kursus Solekan

Pn Abiah..yang tak pernah bersolek sebelum ni..berjaya di tangkap
dengan tekunnya

wajah-wajah poyo yang telah disolek..ahaks





Pn. Suriyani sedang menelek muka setelah disolek..(lom habis solek benornya)



Pn Norsiah dengan bulu mata palsunya..hehe


Pn. Wan Rohani sedang di solekkan oleh Puan Dora (Pn. Dora nak tunjuk skill jugak..hehe)


cik winnie dar NZ yg ajar kami teknik solekan..cun tak?





Pn Asmah (Guru Kanan Sains dan Matematik) sedang fokus dgn teknik solekan yg diajar..hehe


alat solek Pn Wan Rohani..



Jumaat lalu ..cikgu-cikgu perempuan SMSFX ada kursus solekan kat sekolah....maklum le..bukan semua kami ni pandai bersolek..kalau saya lagilah...alat2 solek pun tak berapa nak kenal..paling2 pun pakai lipstick..mungkin kerana itu jugaklah maka pihak sekolah menganjurkan kursus ni untuk cikgu-cikgu kelihatan lebih cun lagi masa kat sekolah...hehe...bila melihat telatah kengkawan ni nak pecah perut jugak ketawa..tapi tak dinafikan kesungguhan masing2 yang nak mencunkan diri tu...ahaks...(mau dekat sejam jugak kat meja solek ni sebelum bersiap pergi sekolah...aduh..tak mampu la saya)..gambar saya tak ade..sebab saya jadi photographer hari tu..huhuhu

16 comments:

Gee said...

ohohoho...dngr2 bnyk tul versi solekan time itew kan dila..tapi tia lawan yg burung antu itew..ehehe

Qaseh said...

kak..mana gamabr akkk lepas solek....cepat upload....

Si Kachak Suparjo said...

Nape xde lelaki?

Tink said...

ha ah..
mana pic die pas solek???
nak tinok!!!!

nordee said...

muahaaa...saya larik tak kena solek pun..hohoh

che mat said...

Schön, Die Letzte Malaysische Frauen...

Superb GURU BaniHassim said...

best ke kak??
dah pandai bersolek ni, pasni pi sekolah tak lekang dr mekap...
heheh...

xiiinam751, musafir denganMu said...

Nak tengok guru kanan sains tu selepas make over...bleh! Macam kenaaal je ...he...he...he..

Sufi Idany said...

wah.... sonok nya makeup2 nih.... saya suker!!!!

ku tak sempurna said...

bagusnya pihak sek... ada inisiatif nak pernykkan lg ilmu cikgu2... ihihihihi...

tp patutnya cikgu lelaki pun kena ada gak kursus camni..

nur'ain said...

hohohoho beshnyer suda jadi cun!

biar student tambah lekat.. eheheheh

suriati said...

poatut le carik muka hang xdak

nordee said...

memang seronok pon...maklum le..ala-ala jakun sikit..huhu

re :la tahzan..kenal ke dengan guru kanan sains tu..Pn Asmah Ribut..lama dah dia posting Sbah..belas2 tahun dah huhu

Adry said...

wah.. mesti lawa pas solek kan.. ehehehehe

Tomorrow i got something special in my blog ... tengah hari atau awal skit... we want to try something for a change... and it's really nice if you can take part and give your support... sincerity is the keyword... thank you


Adry @ http://www.adrysabry.com

syah shah said...

akak mungkin tak kene solek, tapi dah belajar kan serba-serbi... bulehlaa solek lepas nih dan tayang kat sini... Heheheheh... sesekali... :D :D

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛