Oct 16, 2008

BAKSO




merupakan makan kegemaran kami suami isteri...biasanya kami beli kat Pasar Malam dengan harga RM3.50 sebungkus untuk Bakso special..rasanya...mmmm sedap...bakso kat Keningau ni biasanya ada hirisan daging..telur rebus bersalut dengan kulit tauhu..pastu ade benda alah yang macam keropok tu...daun bawang..bawang goreng..hirisan ayam..bebola daging..dan kuahnya macam sup daging ..tapi macam ada letak rempah lain sikit..(tak tau le teman)...pastu nak sedap lagi..makan dengan kuah kicap..emmm..nyum...nyum..nyum......jemput-jemput..makan..jangan malu-malu..tambah-tambah

12 comments:

syah shah said...

Akakkkk gile kejammmm tunjuk gambo nihhhhh.... Saye pon nak jugakkkkkkkk... Hik hik hik hik

gavin said...

looks delicious

Qaseh said...

tol shah...gile kijam...mencik tol..x pernah makan...Bakso ni....nampak setapp sesangat

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

bakso...rmmmmm. sedap jugak la rasanya...Pernah rasa bakso K.K. yang d jual di area2 sri sempelang kat area singgah mata. Fuh. terkenangkan sabah la pulak.

umie@kakyong said...

Sedap erk..?? tapi kalau kat KL ni mcm tak teringin je nak beli.. hihihi..

Gee said...

time bewi bakso tu jan wupa cek rupa pnjualnye ye dila...na la tau tetiba...toooot...ahaks..

Tink said...

alahai wat otg merereh lah...
huhuhu sedapnye!!

ZulDeanz said...

sedapnyer bakso ni.....

che mat said...

Apakan daya, saya hanya dapat menikmati dengan mata, tapi tak boleh merasa.

Ich weiss es nicht.

mizlan said...

blong kau ni lah buat aku payah nk diet...issshhh...dugaan betul dah la tgh puasa 6 aku ni..tgk gambar bakso lak..adoi..meleleh...(ehh..knpa ada nasi kt bibir aku ni?..la rupanya aku tak puasa 6 pun..he2!!)

suriati said...

waklu!! nak tambah mendanya?? menda nak carik pun xde. tang lain sng tang keropok tu cam x pernah wujud

nur'ain said...

sy fes time mkn bakso masa kt utm dulu.. hmm tp tk bape sedap plk..

tapi apsl gambo akak letak tu sangat menyelerakan sy haaa....