Oct 10, 2008

Budak Kiut


ngan bantal busuk dia






Ini anak buah hubby yg ke-tiga..Nur Aqilah bt. Ismahizam...suka sangat tengok dia...masa kecik saya panggil dia Himawari...adik Sin Chan tu...tapi dah besar ni panggil dia La...sebab dia bahasakan diri dia La..kalau dengar dia cakap..Ya Allah ayu giler...suka betul saya melayan dia...masa raya hari tu puas le saya menyakat anak dara abang ipar saya ni..dan yg bestnya bila sakat dia dengan menyorokkan bantal busuk dia tu..hehe

8 comments:

kabussenja said...

memng kuitttt sangat

Si Kachak Suparjo said...

Eeeeeee..

Awak tiut tangat.









Awak dah besar nnti kite ngurat awk, bleh x?

:p

nur'ain said...

galaknyer mate ie.....tomei lak tuh..

^_^

serunaimalam said...

Comel macan bongsu ku semasa kecil...mmuuaaahhhh!!!

Superb GURU BaniHassim said...

stail rambut fringe yang kat depan tu buat dier nmpk terlalu dan makin comey...
auntie nye bile nk jadik comey?? :P

syah shah said...

Masya Allah... Kiutnye budak iniihhhh... Ngan mata bulat dia, ngan putih melepaknye... huhuhuhuh... Saye gerammmmmmmmm tengokkan... Tolong cubitkan pipi dia untuk saye next time akak jumpa dia yee??? Hihihihihihih :P :P

nordee said...

re : kabussenja..tu yang saya tak tahan tu

re :si kachak..kalau kau dgn dia mcm dato k ngan mek et..hehe

re :nurain..comel ek..kita memang geram je kat dia ni

re: serunai malam...upload le gambo ank tu...leh saya tengok

re : BH ...makngahnye terlebih comel.hahahaha

re :syah..nanti saya balik kampung saya cubitkan pipi La untuk awak..hehe

Sufi Idany said...

erm... cutenya... tgk mata dia sis... bundar dn bersinar. sure besar esok ramai yg ngekor... kena jaga elok2 nih...hihiihi

apa khbr sis ?