Sep 17, 2008

Hadiah Dari Yang Tersayang

yang ni emas putih..tapi lampu rumah kuning.. dah
nampak
kuning pulakkan


2 in 1..bila di bukakan

jadi satu..bila di satukan..macam hati kami...ahaks

sebenarnya...suami aku ni membeli hadiah bukan jenis yang ikut tarikh pun...bila dia kata nak beli..dia main beli je.ulangtahun kelahiran ke..perkahwinan ke..langsung tidak terikat dengan tarikh-tarikh tertentu....dan kalau dia nak beli satu ..dia beli je satu...tapi kalau dia nak beli dua..masakan aku mampu menghalangnya.he..he..

jadi ..mungkinlah agaknya sempena ulangtahun aku yg ke 31 ni..maka dia telah menghadiahkan aku..jeng-jeng-jeng...dua bentuk cincin...satu emas putih dan satu emas kuning (yang emas kuning ni 2 in 1) jadi kalau kira ...3 bentuklahkan...mmmuuuahhh sayang dia...tapi kalau dia tak belikan pun sayang jugak... sebenarnya dia ni jenis yang suka sangat dengan barang kemas + batu permata..dan Allah tu Maha Kaya..dijodohkan dengan aku ni yang tak berapa gemar sangat nak pakai barang -barang kemas ni sangat...kalau tidak..sure..kempis poket..huhu..cantik tak cincin yang diberi kat gambar atas tu..ehemmm

14 comments:

azisazahar said...

wahhh...best yer hadiah tu ;)

silabi & yatie said...

amboi suka la tu ye..tapi yang 2 in 1 tu mmg romantik n dramatik. anyway, hepi besday sekali lagi!

Superb GURU BaniHassim said...

shanteklaa...
dokumentasi gambar yg shantek jugak...

musti gembira dpt tanda hati dari yg tersayang kan, kak?? :)

syah shah said...

waaa... bestnye hadiah tu ye... Hik hik hik hik... mesti sangat suka hati tuh kan dapat hadiah tersebut?? Heeheheheheh :D

Qaseh said...
This comment has been removed by the author.
Qaseh said...

hik..best nyer....
dapat 2 lagik tu...
SELAMAT HARI LAHIR YE.

Si Kachak Suparjo said...

Jangan melawan,
ini rompakan!!

Cincin atau nyawa??!!

Nurra said...

wah cantiknya...

puterikurekure said...

canteknya cincin tuuuuuuu!!!!

ai jeles...

baru2 ni, kite mintak en alang gelang tangan. pastu, dia leh kata, "tu kat tangan tu nak gadaikan dah ke?"
dia jaat tau. suka nyakat kite.

hubby awak baik hati sangat2. beruntung awak. hehehe...

SuHaNa sHaRiF's Life.... said...

nicee! alhamdulillah... syukur!

mizlan said...

che2..klu macam ni makin ari makin sayang abag..he2

Eya said...

Salam..

wah..bestnye akk dpt adiah mahal2.
akk lak x belikan pape tok abg ke?
wah..lomantika ini olang la.
semoga berbahagia ke akhir hayat.

dr Eya..

ps:nk mik link buleh?

nordee said...

re : azisazahar...alhamdulillah
re : silabi...hehe..sukele..
re : BH...makasih..makasih..mustilah gumbira

re :syah..hehe..suka bangat..
re :qaseh...tq..
re :nurra..salam perkenalan
re :puteri kurekure..baik hati..dan sangat bertanggungjawab...ALhamdulillah

re :si kachak..opppp takutnya

nordee said...

re : lan...sayang le....maunya tak

re : eya...ambik le link akak ni..tapi kenapa tak leh nak connect ngan blog awak eh...???