Sep 5, 2008

BUNTING KALI KE 4- si BAYU



Kucing aku si Bayu bunting lagi..kali keempat..seekor kucing betina yang begitu panas baran..susah nak nampak muka dia kat umah ni..sebab selalu je tidur atas bumbung umah orang...tapi time makan pandai lak dia balik..disebabkan kegarangan nya itu..kalau dia balik semua kucing akan menikus..kalau tak..siap le kena belasah...masa mula2 dia beranak dulu..anak dia semua mati ..sakit yg tak ketahuan..pastu beranak kali kedua. 2 ekor je anak dia..sekor jantan..sekor betina..gemuk boyak..dan dia ni memang pandai jaga anak...bersih je anak dia dia jaga..kali ketiga beranak 3 ekor..nakal macam setan semua (jahat aku)..tapi kalau nampak aku pandai lak mintak peluk..huhu..

9 comments:

mizlan said...

posa2 ni kucing pun kena posa..cubalah tolong tuan mu tu kt dapur..ni asyik berjalan je..he2

nordee said...

ye betul tu...asik tahu mintak makan jer..jap2 lapar..jap2 lapar..hehe

cikgooden said...

sama la dengan syia...posa2 ni jd tak waras skit..ha ha ha

serunaimalam said...

Kucing amba ok ja posa ni...sebat dia makaen makananan dia kediri...

Superb GURU BaniHassim said...

huhu...
skg si bayu tgh mem-mak buyung-kan diri la ek??
bulan2 pose ni pun...

Si Kachak Suparjo said...

Saya sedang malu2 kuching,
kerna adik akak yang jelitawan tu memuji bahasa blog saya.

Isk! Isk! Isk!

nordee said...

re : serunai malam..kucing ada berapa ekor?

re : guru superb bh..tulah..tak nak tunggu bulan lain dah..bulan puasa pun dia bantai bunting gak

re : kachak..iye ke..takdinafikan..bahasa kat blog kau memang mantap pun..BM dulu dapat A1 eh??

xiiinam751, musafir denganMu said...

Musim kucing dapat jodoh ni..he..he..he.. si bujang kami, Imau, pun tengah kemaruk dengan 'ibu tunggal' belakang rumah. Pagi-pagi betina 8 anak tu dah mengiau cari si Imau. tak lama lagi, dapat cucule kami..

Along Arman said...

uhuhu.. tucim mmg shomEl..
nakal² pun skE tgk tElatah dorang..
cutE jEr..