Aug 12, 2008

SELAMAT BERCUTI

Wah lagi dua hari dah nak cuti..tak tau nak pergi mana cuti ni ..ingat nak pergi Kundasang..dah lama tak pergi sana..kali terakhir pergi 2 tahun lepas..teringat keindahan Gunung Kinabalu dan kesejukan yang mencucuk hingga ke tulang hitam...kalau dari Pine Resort tu memang nampak cantik sangat pemandangan kaki gunung..rindulah suasana tu...kepada sesiapa yang berminat nak datang ke Sabah..datanglah ke negeri di Bawah Bayu ni...pasti anda tak dapat melupakan keindahan suasana di sini..sejuk dan damai sekali...kalau sempat daki le Gunung Kinabalu tu...anda akan terpegun dengan keindahan alam ciptaan Allah..saya daki tahun 2005..antara kenangan paling indah dalam hidup..susahlah nak cerita..pergi sendiri baru tahu..

6 comments:

arowanabp said...

cuti seronok kalau tak diganggu, tapi malangnya, cuti sekolah kena kursus, taklimat, ptk, kelas tambahan. kalau 2 hari sekolah dah ambil, kemudian 3 hari ppd ambil. takde cutilah kita. itulah trend sekarang.

arowanabp said...

siapalah nak membela nasib guru, benarlah guru ibarat lilin yang dibakar

santalia said...

Cuti ni ingatkan nak jalan-jalan sebelum menjelang Ramadhan, nampak tak kesampaian....

serunaimalam said...

Akur...Sabah memang negeri yang cantik dengan bentuk rupa bumi yang bergunung ganang. Dah 3 kali saya mendaki Gunung Kinabalu..80' 93' dan terakhir 2005' semua dengan pengalaman yang berbeza! Scuba diving n Sailing di kawasan Tg Arupun mengancam jugak.

che mat said...

1. Sutera Harbour, kenangan manis yang tidak mungkin dilupakan serta dibuai lena dengan alunan bass dengkuran teman.

2. Pertama kali makan Chicken Wing dan tengok teh 2 "layered". Das Essen ist gute.

Ich weiss es nicht...

Superb GURU BaniHassim said...

beshnye negri bwh bayu nih...
byk tpt nak gi...

selamat bercuti!