Aug 11, 2008

ADEGAN YANG TAK INGIN ANDA LIHAT


Inilah adegan yang tak ingin anda lihat..Bila dua ekor jantan gemuk tumpang susu adik-adiknya...habis semua dia sedut...sian adik2 yg kecik...abang2 dia rakus..dan gambar ini adalah gambar candid ketika jenayah rompakan ini berlaku...masa mula2 dulu aku pelik dan lucu jugak..tapi dah lama2 macam dah biasa je pemandangan pencabulan hak asasi manusia ni berlaku di rumahku..huhu...

9 comments:

Qaseh said...

susu ibu amat baik utk tumbesaran...haha...kucin gemoks tu nak memantapkan minda kott....

azisazahar said...

hehe...lucu lak tengok. kucing lagi terer mencabul hik2

CIKGU PANJI said...

bila berebut, semua benda jadi sedap.hehe

Superb GURU BaniHassim said...

eiii...tak malu...
dah besar pun isap nenen llagii...
tak malu...

serunaimalam said...

mak oii..kurus ler siibu kalau selalu kena gumpal macam nih..mau melecet tuh!!

arowanabp said...

takpe yang penting anaknya sihat, pasti ibu gembira selalu

nana_gt2 said...

alamk nana x gemar kucing arrr..

suke tgk x suke sentuh..

p/s:cute sgt kucing tu

ohmywtf said...

wow..so many! i have one ...but dah tak tahan la :-P

Nina Nurziana said...

comel!!