Aug 10, 2008

BULAN





Inilah kucing kesayangan aku..nama dia si Bulan..aku ada 17ekor kucing..dan yang nama Si Bulan ni paling kuat makan..dia ni pandai betul buat muka kesian kalau tak dapat makan banyak..dah lah tu..kalau tidur nak tidur atas katil..lepas tu bangun lambat..kena kejut dulu baru bangun...pemalas betul jantan sekor ni..tapi sayang sangat kat dia..gambar atas sekali tu gambar yang terkini..dah dekat setahun.. Adik beradik si bulan ada 3 ekor..sekor lagi si Bintang..dan Suria(dah mati..kena gigit anjing)..mak dia namanya Markonah..ada dua lagi adik si Malam sama si Bumi



6 comments:

senorita_comot said...

visired by me ;)

serunaimalam said...

Aku ada sekor jer..namanya JOJI, baru umur 6 bulan tapi saiz dah macam 2 tahun...mungkin genetiknya yang menggarap pembesarannya..Cukup rajin bermain dan menyakat tuannya..tidur? bawah katil jer...

santalia said...

Aku tak suka kucing, tapi bila tengok si Bulan rasa macam nak bela juga...

Superb GURU BaniHassim said...

huhu..
ader mirip bobot saye laaa...
mmg kuceng cam nih kuat makan kot...

cikgooden said...

salam ziarah nordee...

suka sabah. (pernah dudok sana 4 tahun...best!) dah balik semenanjung dah.

Tak suka kucing..Alahan . Asma!

Salam networking!

Guru Malaysia

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛