Aug 11, 2008

BINTANG







Hari ni cerita kucing lagi..sebab kucing aku ramai..nanti tak citer yang lain kecik hati pulak..alahai..yang ni namanya Bintang (adik si Bulan)(kucing kesayangan hubby)..sepanjang aku bela kucing aku rasa kucing ni le kucing paling manja yang pernah aku bela..dia punya manja memang tahap gaban lah...kalau dia jumpa je "bos" aku kat rumah tu..terus je tergolek2 mintak peluk..pastu bila dah peluk dia sondol muka dia bersunguh-sungguh betul..sampai hubby aku cakap dia nak bergabung agaknya...kalau tidur malam pun mintak peluk je....dan lagi satu perangai tak senonoh dia ni..sape2 punya "susu" pun dia boleh "tapau"...tak caya tengoklah gambar kat atas tu..yang warna oren tu dialah..mula2 hisap susu mak konah..pastu hisap susu mak liliana..ishishish..dan yang atas sekali tu gambar Bintang sedang tayang gigi..hihi..Amacam..macho tak..kuikuikui



3 comments:

Superb GURU BaniHassim said...

org yg bela kucing je tau camne nikmatnye bela kucing...
sebab kucing ni bleh jadik peneman atau penghibur di kala sendiri kan, kak???
comey, manje...

serunaimalam said...

Kalau dah banyak macam tu kena pakai 'name tag' la

nordee said...

tapi sebab sayang sangat budak2 kucing ni...semua nama dia saya ingat..hehe...