Aug 23, 2008

BELUNCAS

banyak-banyak gambar yang hubby aku ambik ..aku suka betul dengan gambar ni...setiap kali aku tengok aku rasa ulat tu macam nak cakap.."hai"...walaupun ulat ni telah membuat onar dengan memakan hampir keseluruhan daun pokok bunga aku ..aku masih tak marah...sebab dia memang kiut..walau bagaimanapun sampai sekarang aku tak tahu yg biru tu betul ke mata dia? ke aku je yang perasan macam mata dia....kekadang benda2 kecik ni kita nampak biasa je..tapi bila dah tengok dekat-dekat..SUBHANALLAH..indahnya ciptaan-Mu Ya ALLAH

10 comments:

cikgooden said...

memang lawa gambaq nih.....macam alien kan!...(bayangkan dia tukaq saiz jadi besaq rumah1..) apa jadi pulak..biru tak mata kau?

hasipin66 said...

ALLAHUAKBAR!demikianlah kehebatan dan keagunganNYA.ulat kecilpun,klu nak pegang belum tau berni?.

iu said...

salam..

comel gambo ulat beluncas ni..

serunaimalam said...

Boleh tengok jangan sentuh...nanti gatal satu badan..baru biru betul mata cikgu..

Superb GURU BaniHassim said...

waaa...
nicela pics tu...
nmpk cam anime la plak...
musti snap pakai cam mahai nih...

akak bru tukar layout ek??
nice, siap ade bela pari lagi tu... :)

Si Kachak Suparjo said...

Gambo hewan2 eksotik xde ke kak?

Cipan puaka @ mentibang laut misalnya?

syah shah said...

huhu...gambo itu sangat shomel... tapik... err... tukar gambo please... saye gelisss geleman dah nihsss... hik hik hik hik :P :P

nordee said...

re : cikgooden..biru kot mata saya hehe

re : hasipin66 betul tu..

re : iu -tq

re :serunai malam..rasanya ulat ni tak gatal kot?

re : superbguru -time kasih..

re: sikachak parjo..cipan puaka..nanti aku carik

re : syah shah..jap agi saya tukar gamba lain

Sufi Idany said...

Keindahan itu menyedarkan betapa kerdilnya diri... kita la kejadian Allah yang terindah.....

Syukran Ya Ilahi.... dengan pinjaman dunia ini...sehingga aku terlupa ini semua hanya satu perjalanan menuju keadabian...

ku tak sempurna said...

memang gambar yg unik... bilalah dpt kuambil gambar sebegini indah :D