Nov 10, 2008

PETANG ITU

skodeng dari belakang

gambau ni aku ambik .. laki aku kutuk dia kata gambau ni tak de "cerita"..

tak kira nak upload jugak...(nampak nau degil himol)

mencari sudut


di atas awan



lom lagi nengok gaya dia golek gelentang ( contoh ambik gambau lalat 18 sx tu)



posing maut gitewww..ahaks



gambau nye tak seberapa pon..posing je lebih

apalah aktiviti yang paling menarik sekali bagi aku dan lakiku itu selain dari ambik gambau..mmmuuahhaa..itu je le kijenya..semacam ketagihan pulak...dah puas ambik gambau sekolah..budak sekolah..cikgu sekolah..serangga..pastu ambik gambau sendiri..dia ambik gambau aku..aku ambik gambau dia...aci tak..kami sangatlah seiring dengan hobi ini..walaupun gambau-gambau masih diperingkat percubaan dan eksperimentasi ..oklahkan untuk guru-guru sekolah macam kami ni..sebab kami bukan jurufoto pro...bukan juga jurufoto perkahwinan..hehe

kawasan ni pun cantik jugak...berada di atas awan..sejuk berkabus..jom datang Keningau..moh

8 comments:

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

baguih la..hang amik gamba aku, aku ambik gamba hang,,,

aku suka betui hasil korang...buleh ganti saiful nang..

xiiinam751 said...

Bestnya punya hobi yang sama ngan ck Abang...

ckLah pernah marah AJK Redaksi Majalah ckLah (AJK Fotografer) sebab kes 'gambar tak ada cerita' tu...Ada ka ckLah tengah berucap kat rostrum dia snap betul2 kat muka ckLah...microfon pun tak nampak..cet!

Tirana said...

Sehati sejiwa gitu..hehehe..tapi cantik la gambar2 yang nordee dan hubby amik ni..macam pro aje.

Sufi Idany said...

kak...apa khbr?
erm cantik laa .... suke tgk.... yg penting nilai seni tu ttp ada.,.. hihih.... nnt bleh wat bisness.... dh kaya jgn lupa ida lak... ok?

kabussenja said...

NICE pix...

Qaseh said...

akk ade gak hobi...
org ni x de pong hobi...kalau ade minat..sama ade x mampu atau x reti..hehehhe

Tink said...

cantik ah pix tu....

syah shah said...

seronok ada hobby yang same, salah satu pengikat hubungan supaya bertambah mesra dan erat... heheheh... Gambo tuh suma cantik... Saye jeles... ahaks~~