Jun 21, 2009

buah hati KAMI


konon nak white studio..bebayang la pulak..hik..ni Nikon aku..bolehlah untuk amatur giler cam aku ni...tangan pun selalu je gigil ambik gambo..


Olympus husband...dah dekat 3 tahun dia beli..puas hatilah jugak..terutama untuk gambar macro..


ni ler buah hati kami...Olympus hubby punya..Nikon tu aku saja gatal nak jugak...walaupun tak le lengkap aksesorinya..tapi bolehlah memuaskan mata aku dengan hasilnya...tapi sekarang ni dah lama tak memetik..sesekali sempat le...tunggulah bila dah selamat melahirkan nanti....InsyaAllah..cuba mengeksperimen lagi..

9 comments:

Fariena said...

wah buah hati kita sama lah....

syah shah said...

haaaahhhh... jelessss... saya pun nak sebutirrrr... Hihihihihih :D :D

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

mesti mahal...
hang kaya la, aku syak.

13may said...

oh! tak terkomen :D

nordee said...

re : fariena..ye ke..hehe

re : syah...gi arr sambar sebutir..sekarang dslr dah tak mahal cam dulu

re : cigooden..jadi cikgu boleh kaya ka?..haha...kaya anak murid..

re : 13 mei...awat?

Safiya said...

saya ada 1 tapi dah jual sebab time tu saya betul2 pokai... dapat lah 1200 pas tu.... SAMPAI SEKARANG AKU JUZ BUAT2 LUPA uwa uwa uwa uwaa

atie said...

cantik gambar serangan yang cik akak ambil http://koleksigubahan-atie

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

Nordee..dah bersalin ker? alhamdulillah...baby boy or girl? patut la lama tak update...hehehe.....nanti cepat2 update and upload gambar adik zuyyin yer.....tahniah again!

Farah Shady Noor said...

Model aper Nikon & olympus tu ?? Nikon D60 ?? or E620 ??