Dec 4, 2011

Bila Masa Berlalu

Kenapa saya pilih Bila Masa Berlalu untuk blog ni...sebab sedar tak sedar banyak yang telah saya catat dan rekod dalam blog ini bila masa berlalu...kadang-kadang saya dah terlupa tentang sesuatu peristiwa atau cerita...tapi bila direkodkan atau dicatat di sini..kenangannya akan terimbas kembali...tak sangka bila masa berlalu dah 4 tahun saya berblog..dari belum ada anak...sampai dah ada anak dua...suka duka semuanya ada di sini..manis sekali untuk dikenang semula.


Bila masa Berlalu sedar tak sedar saya dah 10 tahun di Sabah..sedar tak sedar saya semakin dewasa...usia remaja telah laaamaa...saya tinggalkan...zaman sekolah sudah samar dari ingatan..zaman belajar yang memeritkan sudah hampir hilang sakitnya...diwarnai kini dengan kehadiran anak-anak yang pelbagai ragam dan aksi..diserikan dengan kerenah anak murid yang disayangi..Alhamdulillah...saya bersyukur dengan kehidupan yang serba sederhana ini...kurniaan dan anugerah yang tak ternilai yang diberi untuk saya rasa manisnya kehidupan...


Sedar tak sedar bulan depan dah Januari 2012...




Nur Zuyyin anak pertama mama yang tembam lagi comel


Ariq umur 4 hari ...sekarang bukan main lagi suara dia je kat umah ni


Bila dapat anugerah..tahun 2007 ..


Kucing dua ekor ni masih ada..yang hitam putih tu dah 6 tahun pun..yang oren dah jadi kucing jalang dah...haha


zaman lom ada anak..7 tahun berbulan madu ..lama tu


zaman mengandung...masa ni tak tau pun dah pregnant


zaman birah...haha...saja je boring ngan laki tak de keje..ni le gamaknya 


waa...banyaknya kenangan terbina...yang manis untuk dikenang dan disimpan kemas di dalam hati...ALHAMDULILLAH...Terima Kasih Allah.

No comments: