Dec 7, 2011

Ke Taman Pertanian Tenom

Dah lama tak ke sini...bukan tak nak pergi tapi tak berkesempatan...padahal syok sangat jalan kat sini kalau bawa anak-anak...kalau musim buah boleh makan apa je kat sini...bayar Rm 10 makan le sebanyak mungkin....kalau tak musim..cuci mata dan menenangkan fikiran saja pun ok..
                                 
Baru nak masuk...budak baju oren tu bukan main semangat nak jalan
                                      

pantang jumpa bunga....mesti kena letak kat celah telinga...motif?




taman anak sungai

kalaulah ni depan rumahku....wahhh

dah penat jalan..papa kena sikut

mula-mula sampai...jalan laju je

lupa dah yang ni taman apa

di taman anak sungai
tak sampai pun sejam berjalan...dua-dua dah tak larat...sorang minta dukung...sorang lagi dah merengek...apa-apa pun best..

2 comments:

rose ~ Ibu Rafiq & Aishah~ said...

salamkenal...comel2 anaknya..:-)

rose ~ Ibu Rafiq & Aishah~ said...

salamkenal...comel2 anaknya..:-)