Sep 3, 2010

SALAM LEBARAN..yeay..nak balik kampung

selamat hari raya dari saya..hehe




di kesempatan ini saya ingin mengucapkan... Selamat Menyambut Lebaran ...lebih kurang seminggu je lagi...dan...selamat menghabiskan puasa dengan jayanya...semoga Ramadhan kita tahun ini berakhir dengan penuh keberkatan...AMIN

Insya Allah 5 September ni kami balik kampung...flight pukul 11 pagi...sampai KLIA dalam jam 2 pastu naik kereta lagi balik melaka...dalam pukul 5 petang sampai lah kot...InsyaAllah...semoga perjalanan kami SELAMAT....AMIN

Selamat Hari Raya yang kedua untuk anak-anak mama...semoga dapat beraya dengan gembira tahun ni...sayang bucuk2 mama

3 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

selamat hari raya...

moga selamat sampai ke pangkuan keluarga dgn selamat...

syah shah said...

Selamat Hari Raya kak Dee...

Time ni mesti dah ada kat kampung kan? Heheheheheh :D :D

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Salam Aidilfitri jugak dr. kami sekuarga, Maaf Zahir & Batin..