Sep 22, 2010

AIDILFITRI 2010




SALAM LEBARAN.....



Alhamdulillah...aidilfitri telah berlalu dengan meriahnya...penuh dengan rasa syukur ...dapat bertemu keluarga di kampung...maklum..jarang-jarang dapat beraya di kampung...tahun ni semua balik...dan mak beraya dengan cucu-cucunya...first time tu..hehe...suka betul dia..

yin dan ariq pun nampak seronok sangat balik raya ni...selalu kat rumah Keningau ni mana le ada ramai orang...bila balik kampung..haa kau...tak terlayan...dengan sepupu-sepupu dan jiran tetangga...hehe



kami sekeluarga...di pagi raya kedua...raya pertama tak de pun gambau sekeluarga...sedihhh..huhu


first time bergambar ramai..dari kiri atas : cik yin dan mama..mak cik..oteh..uncle..mak..nurul dan adam...tengah : ayah..pak oteh..atuk..nek ara... bawah : amin..pakcik din
rindu nek romah....


di rumah tok hassan..meriah je pagi ni...atuk pun nampak sihat je


gaya ariq yang keseronokan beraya kat kampung...haha..auummm caakkk


ampang tesengih


kak yin dan moyang..(opah)..berbual-bual..


kak yin di pagi raya...masa ni asik nangis jer...mengantuk...adik dah tidur dah pun masa ni..sebab tu gambor dia tak de


ariq nak gi raya...masa ni raya kedua...kepoh je anak mama

pak ngah dengan buah hatinya.. ADAM MIRZA..sama je montel ayah ngan anak..hehe

Mak Ude masih dalam pantang..dengan baby pertamanya.. Ariff Mikael..



3 comments:

syah shah said...

wahh... masing-masing tayang baby... heheheheh :D :D

nordee said...

syah... tulah...maklum le..dah lama mengidam nak baby memasing

opsiedaisy said...

Dila...cik yin sgt comel...u bagi makan apa? hehe nia makan tak berhenti tapi tak naik sgt...