Nov 18, 2009

TALENTIME

geng shuffle...lawa gak persembahan bebudak ni

Pn Angela yang tak senang duduk....panik je makcik ni

kelembutannya teserlah....suara...? boleh-bolehlah...hihi




persembahan terbaik tarian...menghiburkan ..lawak pun ada...

macam kelakau pulak yang penari kat belakang tuh...tapi suara budak pompuan ni kelas....




minggu lepas ada talentime kat sekolah....anjuran Kelab Bahasa Inggeris....huhu meriah jugak....nyanyian dan tarian....ada yang muka pemalu kat kelas pun tetiba handal pulak dalam menunjukkan bakat ...tak sangka yer...saya jadi jurugambar tak bertauliah hari tu....huhu...nasiblah ye Cikgu Angela...kalau tak lawa gambar...nanti kita tunggu DSLR kau pulak yang akan sampai tidak lama lagi...yeayyy

1 comment:

serunaimalam said...

Masa zaman saya memang ini acara penutup tahun...tapi bila dah pindah ke Johor ni...tak pernah ada sorang pun sebut pasal Talentime ni...