Nov 6, 2009

selamat menempuh alam rumahtangga




mak ude nak kawin dah...kad dia dah sampai ..menjemput kami sekeluarga...yang kalau tak dijemput pun memang akan datang jugak....haha...mesti mak ude berdebar2 kan....dan mestilah jugak mak ude sibuk giler sekarang....sian pengantin ..semua kena buat sendiri...walaupun masa along..abangngah kawin dulu pun mak ude jugak yg sibuk ke sana ke mari...nampaknya tak dapatlah nak membalas budi baik mak ude iteww yer...cuma doa mengiringi mak ude tersayang....daripada : mama..papa..kuyin dan ariq...love mak ude poreber

1 comment:

serunaimalam said...

Selamat Pengantin Baru Mak Udenya...kalau ada jemputan pun tak dapat nak pergi...ada kat KK masa tu MSKPPM Kebangsaan..