Jan 21, 2018

SELAMAT TAHUN BARU 2018

Diam tak diam dah setahun saya mengajar di Melaka..dah  setahun duduk di kampung sendiri setelah merantau berbelas tahun...

Tahun 2018 saya  dah 41..ya..dah  41 tahun..maknanya harus lebih fokus pada kehidupan menuju akhirat..mmudah-mudahan sentiasa diberi kekuatan oleh Allah untuk sentiasa istiqomah dan sentiasa memperbanyakkan amalam dan ibadah. Semoga saya  berjaya menjadi isteri yang baik untuk suami yang dikasihi dan dicintai..menjadi anak yang baik untuk mak dan ayah menjadi ibu yang baik untuk anak-anak dan guru yang baik untuk anak didik....

Alhamdulillah saya bersyukur dengan segala kurniaan Allah yang sebesar ini kepada saya...kemanisan hidup yang sangat membahagiakan dengan adanya suami..mak ayah dan anak-anak di usia saya 41 tahun...semoga kejayaan milik kita semua dunia dan akhirat



semoga sentiasa ada sinar yang baik untuk kehidupan mendatang...






No comments: