Dec 1, 2013

golden straits villas beach resort port dickson

Saya dan adik ipar bersama keluarga masing-masing ke sini... mandi laut bersama anak-anak...seronok sangatlah kan...maklum le dah tua-tua gini mandi laut ...bukan main le seronoknya ..hihihi,,kami menyewa apartment 3 bilik..RM 350 satu malam...oklah setakat nak bermalam...

kalau nak mandi kolam kat bawah apartment pun ada....tapi kalau nak mandi laut kenalah melintas jalan.. tepi pantai agak bersih..walau tak dinafikan ada juga tangan-tangan gatal yang membuang sampah..huhu

kami ke sini dua hari satu malam je...tapi biasalah musim cuti sekolah...orang ramai...anak-anak saya sangatlah teruja mandi laut..last mandi laut kat tanjung aru...kali ni pergi dengan sepupu sepapat....lain macam keterujaan masing-masing..


bila gi PD saya teringat dulu saya PRAKTIKUM kat SMTPD.. 10minggu berulang hampir setiap minggu PD ke Melaka...masa tu baru seminggu kawin..hihi..naik motor baik punya..berhujan panas ..demi sebuah cita-cita..


kakak zuyyin tak habis-habis nak ejas pelampung ...

posing lah jugak... guna kamera hp..


ikan duyung montel

inilah makna teruja terlampau


kat bilik pun dengan pelampung ni jugak


papa nak jugak....kui kui

1 comment:

Ivan Iskandar said...

Seronok nye dapat mandi kt pantai :)
Nice blog...


Taxi to LCCT, KLIA
Call us +60 017 878 0027