Dec 27, 2012

Taman Hutan Lagenda , Gunung Ledang

Di akhir-akhir cuti di kampung sempat kami berkelah di sini.. Taman Hutan Lagenda, Gunung Ledang
tempatnya nyaman...tak ramai orang.. nak mandi pun tak rasa kekok ...selesa..tempat salin pakaian..tandas surau semuanya disediakan dan dalam kedaan yang sangat baik.

walaupun suami tak berapa sihat ..kami terjah jugak...anak-anak pergi tak mandi pun dari rumah..bangun tidur terus pergi..dasyat memasing.. bekalan makanan pun kami singgah beli kat Pasar Tani Telok Mas je.. haha..
murtabak..nugget segala jenis.. roti..kek..air...semua pakat  beli...sebab pergi pun macam rancangan mengejut gitu... nak masak memang tak sempat..



ambil dari http://themttrekker.uuuq.com/gunung_ledang_sagil.html


pintu gerbang.. yang duaorang itu adalah suami dan adiknya...lawatan awal

ada resort untuk di sewa

kalau nak buat program untuk budak sekolah memang ok sangat2


budak ni mandi sekejap je...pastu meraung sejuk

nyaman je



papa mandi...ariq tengok je

kak yin mandi memang tak nak keluar...saje je dia..apah tak sejuk




1 comment:

myfreeminded said...

Wah seronoknya bercuti mandi manda, tapi lepas baca banyak kisah tragedi berlaku di kaw air terjun, saya tak berani nak bawak family pegi mandi manda di kaw air terjun. Pathetic betul kan. :)