Sep 18, 2012

SELAMAT ULANGTAHUN UNTUKKU


16 september genap usia saya 35 tahun..kalau dibundarkan dekat dah dengan angka 40..ya..tuanya rasa..Alhamdulillah Allah meminjamkan saya seumur ini.....banyak yang perlu diperbaiki..banyak yang perlu di tambah..

saya bersyukur sekali di usia ini terlalu banyak anugerah ALLAH yang perlu saya syukuri..punya suami..anak-anak..keluarga yang memahami dan pekerjaan yang saya sangat sukai...saya bahagia..sangat..
semoga bahagia ini hingga ke akhirat kelak..moga saya tidak jadi orang yang lupa dengan nikmat..

sambutan harijadi yang ke 35 ni biasa-biasa je..sangat biasa sebenarnya..kek sebiji je..potong ramai-ramai..doa dari keluarga , sahabat, anak murid yang di kirim di FB dan sms sangat saya hargai..entah kenapa usia 35 ni rasa lain sangat..rasa macam-macam..aiih

 satu saja faktor yang saya perlu pertimbangkan..tabiat pemakanan..bila tekanan darah tinggi tak pandai nak turun selepas bersalin ariq hari tu saya risau..biasalah penyakit ni tak tau bila serangannya..jadi saya kena usaha lebih berpantang ..memang ikan masin dah lama saya tinggalkan..telur masin..udang dan daging je lom dapat lagi..aiihh..

oklah cerita sambutan hari jadi

jeng jeng..gambar yang tak seberapanya ini..

ciuman dari anak-anak tersayang...mama sayang kamu!!
strawberry cheese cake.. sedap boleh tahan..tetiba ada nama budak dua orang itu ..sibuk nak jugak
ariq senyum pepoyo..









hadiah untuk mama...

sony x-peria s.. sebagai peminat tegar sony ..(dulu sony ericsson) ..ini adalah telefon bimbit sony mama yang ke-empat..suka dengan bunyi dan kualiti gambarnya..walaupun samsung s3 dan iphone 5 menggamit juga selera tapi yang ini pun mama dah cukup puas hati lagipun harganya jauh lebih murah..muahaaha juga sebagai tanda kenangan dah naik ke DG44.. Alhamdulillah syukur..amin ya Rabb..






No comments: