Jun 9, 2010

Mengisi Masa Cuti

ariq cubit sikit pipi kak yin..boleh?..hehe

kami ke Jabatan Haiwan Keningau...macam lucu jekan...sebenarnya kalau nak makan mee goreng daging rusa..atau soto rusa...memang kami ke sana....pagi-pagi lagi hari tu kami dah sampai...lepas kenyang bersarapan..bawaklah budak dua orang ni jalan-jalan..tengok rusa..kambing..burung unta..angsa...saja je nak isi masa cuti...seronok jugak ...masing-masing nampak gembira sekali...rasanya anakanda berdua ni memang suka dengan binatang....

kak yin begitu bersemangat sekali...semua binatang dia nak tegur...tengok le gaya dia berjalan...orang dah sampai ke kereta nak balik...dia sibuk menjelajah lagi..



ariq pun suka jugak...gelak sakan...dia memang sangat gembira kalau bersama ngan kakak nya..kadang-kadang dengki pun iya jugak..haha...suka sangat menyakat kakak

berpeluh-peluh kakak yin...sebenarnya dia sedang sibuk bercerita dalam bahasa German tentang haiwan kat bawah ni....


jangan lupa botol susu...penting tuh...adik ariq tak pe...yang penting ada mama..bekalan sentiasa ada..hehe

yin...yinn

4 comments:

Alia Umaira said...

dah besar ku yin ngan ariq~~ bila masa yin pandai jalan? cam tak caye jer..

syah shah said...

Yin dah pandai jalan dahhh... Cam tak caya je, dah besar dah anak-anak akak... Heeheheheh :D :D

opsiedaisy said...

geram nye tengok pipi yin...!! :) Dila, you dah selim melim hehe

nordee said...

re : umai..yin dah setahun 6 bln..takkan tak pandai jalan lagi..hehe

re : syah..a'ahkan ..kejap je dah makan tahun..hehe

re :od selim ek?..bolehlah..hehe