May 23, 2010

Selamat Hari Guru

Walaupun tarikh 16 Mei sudah berlalu...belum terlambat rasanya nak ucap Selamat Hari Guru kepada guru guru pencen..guru-guru yang sedang sibuk bergelut di sekolah..bakal-bakal guru yang sedang sibuk belajar di institusi pengajian tinggi...semoga kita dapat menjadi guru yang berbahagia dunia dan akhirat..semoga kerja kita di permudahkan Allah dan semoga hati kita sentiasa ikhlas memberi ilmu...

Terima Kasih kepada semua guru-guru saya...yang masih ingat diingatan..

Sekolah Rendah Sekolah Menengah UTM Skudai

1. Cikgu Sharifah 1. Cikgu Junainah 1. Dr. Umi
2. Ustazah Rokiah 2. Cikgu Rokiah 2. Dr Noriah
3. Ustazah Rosnani 3. Ustazah Habibah 3. En Lokman
4. Cikgu Robert 4. Ustazah Zainon 4. En Zainal Zakaria
5. Cikgu Hashim Katang 5. Cikgu Latif 5. En Zulkifli
6. Cikgu Abu Zaki b. baki 6. Cikgu Rahman 6. Pn Khairol Suzanah
7. Cikgu Kasim 7. Cikgu Ramlah Naam 7. Dr. Ghazali
8.Cikgu Fatimah 8. Cikgu Ramlah Hashim 8. En Fauzi
9.Cikgu Zainab 9. Cikgu Md Kalip Md. Tap 9. En. Arifin
10. Pn Goh 10.Cikgu Ghani 10. Pn Rashidah
11. Ustaz Sairi 11. Cikgu Ninggal 11. En Azhar
12. Cikgu Mat Kahar 12. Cikgu Leong 12. Pn. Nurwerzah
13. Cikgu Sahar 13. Cikgu Johan Jahis 13. Pn. Mardinah
14. Cikgu Jafri 14. Ustaz Kailani
15. Cikgu Salamah 15. Ustaz Aziz
16. Cikgu Hamilah Senin
17. Cikgu Rahim
18. Cikgu Zainurin Lambak
19. Cikgu Yong
20. Cikgu Timah
21. Ustazah Azizah

Maktab Perguruan Raja Melewar

1. Cik Nik Zaharah
2. Dr. Jo dan isteri
3. En Razak
4. En Mokhtar
5. En. Zainudin

dan kepada semua yang namanya tidak dapat saya ingat lagi...terima kasih atas ilmu yang anda curahkan..nasihat yang anda beri...doa yang anda iringi..semuanya bersama saya kini...Insya Allah cikgu-cikgu ku...perjuangan anda semua akan saya teruskan...mendidik anak bangsa ini bukanlah sesuatu yang mudah semestinya...tetapi..ingin aku layarkan impian dan tekad di dada..agar mereka menjadi sebahagian dari orang yang berjaya...dunia..mahupun akhirat...semoga amanah mulia yang aku galas di bahuku ini dapat aku laksanakan dengan penuh DEDIKASI..amin...

1 comment:

Nina Nurziana said...

masih ingat semua guru..? bagus btul ingat awak ;)

blogwalking ke blog saye ye ;)