Feb 16, 2010

POST Yang KE 100






untuk post yang ke 100 ni saya tempelkan entry yang sepesel untuk diri saya..hehe...15 februari lalu saya dan suami ke Air Terjun Mahua, Tambunan..sesi pengambaran yang dirancang akhirnya dapat juga dilaksanakan....ntah macam mana saya boleh imagine yang saya dan suami saja yang akan ke sana dan boleh santai-santai berposing...sungguh dangkal sekali fantasi itu...dah tentulah cuti Tahun Baru Cina kan...punyalah ramai umat kat sana...nasib baik kebanyakkan memang mandi kat bahagian atas ..jadi dapatlah saya bergambar dengan agak selesa di bawah...tapi yang boringnya bila ada yang tersengih-sengih sepanjang perjalanan mereka menengokkan saya sedang bergambar tu...mana taknya..mesti rasa kepelikan sikit sebab saya datang dengan berbaju kurung dan berkain songket..haha..tak apalah...bukan saya kenal pun mereka-mereka itu...yang penting saya dapat mengambil gambar yang telah lama diimpikan ini...huhu...

sebenarnya saya sangat teruja dengan kulit album D Siti Nurhaliza dulu...sangat menangkap mata saya...masa tu siti pakai baju putih ala-ala puteri...tapi saya manalah nak dapat baju serupa itu kan...saya cilok je baju lama saya ni...



6 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

aku tak nak heran la pasal model tu..mmg dah tentu comel dan lawa dah...tapi, aku heran pasal air tu..apasal nampak macam kabut ais kacang ja...terer teknik foto hubby hang...tahniah...aku terpegun.

Alia Umaira said...

along.. orang nengok dalam gambau cam dah kurus jer.. diet ke??

nordee said...

CIKGOODEN.. guna slow shutter..jadilah gambar macam tu

umai...te lewww..kurus sudah

Lekir said...

jenama apa kamera ijul tu dila

puterikurekure said...

alololo...ayunyeee....
cantek betul kameraman ni touchup gambar. suka sangat!

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.