Feb 4, 2010

Alahai

hari ni kat kelas...saya ni guru kelas form 5..nak kemaskini data smm diorang

KES 1

cikgu : V apa status bapa kamu ni..
pelajar V : entahlah cikgu..hidupkah..matika..saya pun tak tau
cikgu : kenapa?
pelajar V : habis..dia kasi tinggal mama saya dari dulu lagi


KES 2

cikgu : A bapa kamu pula apa status
pelajar A : (sambil datang dekat dan berbisik dengan saya..sudah bercerai teacher sama mama
saya)

KES 3

cikgu : B kamu tinggal sama siapa
pelajar B : sama nenek dan datuk saya
Cikgu : ibu bapa?
pelajar B : sudah berpisah ..



hoho...ramainya pelajar kelas saya datang dari institusi keluarga yang runtuh...tapi tengok muka mereka ok ja...mungkin dah jadi biasa sekarang kan bercerai berai ni...alahai

1 comment:

VioLa said...

tc dri kelas kami kh 2 tc...mcm sya tw ja 3 student 2....hehe...