Sep 16, 2009

PERTAMA KALI

Antara baju-baju yang telah dishoppingkan semalam...

untuk bujangku


kalau dia pakai mungkin nampak feminin





kasut Cik Yin


inilah pengalaman menyambut raya bersama anak-anak...dah bertahun tahun (dekat 8 tahun tu) kami beraya berdua je..tiba-tiba sekali dua baby...hambik kau...Alhamdulillah...bersyukur yang tidak terhingga....selalu shopping raya beli untuk aku...beli untuk suami...sekali tahun ni...asik beli untuk anak-anak...tak terasa hati pun walau baju raya ku cumalah sehelai aje..huhu..tapi itulah...sebab membeli di Keningau je...pilihannya sangatlah terhad...baju kurung yin pun tak de yang kecik..dah jadi jubah bila dia pakai...camanalah nak di betulkan agaknya tu...tengoklah nanti ..saya cuba pomenkan

5 comments:

ONE ZABA said...

betul tu..memang seronok sangat sambut raya kalau ada anak-anak.

puterikurekure said...

wah!
seronok ek.

:)

Fly said...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

syah shah said...

kena tempahla jawabnye... heheheheheh

kak, nak tengok gambar raya cik yin pakai baju yang feminin dan adik ariq yang ensem... hihihihihih :D :D

serunaimalam said...

Kalau beraya di perantauan tu, kemana ler lawatan dan ziarah dibuat agaknya..?