Aug 25, 2009

SESUCI RAMADHAN

salam ramadhan buat semua...terima kasih buat sahabat dari Labuan...Lan..Lina dan Aliff yang sudi menziarahi kami di Keningau..dengan buahtangan yang bermacam...udang...ketam...ikan... Terima Kasih daun keladi yer..nanti tahun depan bawak le lagi...haha...



Ramadhan tahun ni biasa2 aje...semoga dapat berpuasa dengan sesungguhnya...semoga sihat..dilapangkan..dan dipermudahkan segala urusan..dunia mahupun akhirat...AMIN..Rindu nak puasa kat kampung reramai gitu..Rindu nak terawih kat UTM...masih teringat bacaan Ustaz Rizul yang shahdu..emm



Baju raya?..sekor pun tak ade..haha..beli yang ready made jelah nampaknya...harap2 tak sama dengan orang lain..kang pergi sembahyang raya kalau sama ..macam kumpulan Marhaban la pulak..tahun ni raya kat Keningau..tahun lepas dah balik kampung...tunggulah tahun depan kot..kalau nak raya kat kampung

7 comments:

mizlan said...

terima kasih daun kesum dari kami gak buat ijul n dilla...tahun depan menyerang keningau lagi...lan labuan

Firol said...

kenangan bagus sentiasa diingatan

azuan said...

huhuu..
baju raye beli siap je!!
sama r kita..

syah shah said...

beli ready made pun kira baju raya jugalah tu Kak Dila... Hahahahahah :P :P

nur'ain said...

salam ^_^ selamat berpuasa. hehe

kite pun tkde bju raya tempah tahun ni. malas. haha.

Rindu memori di UTM jgk.. rindu sesangat :(

13may said...

gambar penuh seni tuh...hehhe


selamat hari raya :)

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

Dilla, nanti raya mai beraya rumaj kami....2nd day of raya onwards lah...datang tau! rumah kami kat Taman Jutaya