May 16, 2009

Insya Allah

sama montel..hehe

Alhamdulillah...dengan izinNya..saya sihat..kandungan kini masuk ke minggu 30. Lagi 70 hari lagi ke tarikh yang ditunggu-tunggu...semoga saya selamat melahirkan..


Genap usia kandungan 28 minggu hari tu saya ada pergi buat imbasan di klinik Dr. Junainah..untuk melihat kedudukan plasenta...Alhamdulillah semuanya ok..dan saya dijangka melahirkan bayi lelaki...Insya Allah..


Keadaan sekarang..selalu je keletihan membawa perut..nak mengajar kat kelas pun termengah-mengah...apatah lagi nak mendukong zuyyin yang boleh tahan semangat badannya..semoga Allah memberi kekuatan untuk saya ...


Sedang berusaha menghabiskan silibus fizik untuk form 5..harap-harap semuanya selesai sebelum saya cuti bersalin...untuk add math dan fizik form 4.. dapat menghabiskan sekurang-kurangnya 3/4 dari silibus sudah buat saya cukup bersyukur...kalau guru ganti tak dapat melaksanakan bakinya..terpaksalah saya buat kelas tambahan untuk mereka nanti..

5 comments:

Janna Wan Muhammad said...

30 weeks....tak lama dah tu, kalau kak janna jenis bersalin ngam2 ngan EDD, insyaAllah..everything will be just fine...yg penting...kena rajin berjalan2..utk memudahkan proses bersalin...owh...mcm2 tips ada nih kalu nak di kongsi..teknik pernafasan...teknik nak meneran supaya tak koyak...hehehe...

Cikgooden said...

salam , Noordee....patut la menyepi...suam suam kuku...penat, ekk!...

takpa. moga selamat semuanya!...

selamat hari guru.

Qaseh said...

wah dah x la,a lagik Yin dapat adik...

biasalah kak dah masuk 7 bulan...memang mengah2 aje...dan perut makin lama makin besar hehehe....

betul kate mr mrs mokhsin... kena banyak berjalan rajin2 sapu sampah kat laman heheh.. sok2 senang bersalin ...

umie@kakyong said...

Salam nordee..
semoga diberi kekuatan dan kesihatan yang baik... Rezeki Tuhan bagi, sekejap dah nak tambah sorang baby lagi alhamdulillah......umie tumpang gembira..

opsiedaisy said...

Hehe cik puan nordee....wuhuuu...tak lama lagi. Tgk gambar Yin, teringat kat Nia...tapi Yin lagi semangat. Mama Yin....alhamdulillah sihat. :-)