Mar 2, 2009

PAPA, MAMA Zuyyin dan Adik


beli topi besar..haha

ngan papa


salam semua..

inilah muka saya sekarang...sangatlah montelnya...berlawan dengan zuyyin..zuyyin minum susu banyak..mama dia pun sama naik makan banyak-banyak...hehe..

Alhamdulillah...kandungan saya nak masuk minggu ke-20..bersamaan 5 bulan..dan saya sangat-sangat bersyukur dikurniakan kesihatan yang baik..maklum le..dengan si kecil zuyyin yang perlukan perhatian penuh..saya sangat bimbang sekali jika kesihatan saya terganggu..mengurus diri yang dah 7 tahun berehat..tiba-tiba kena jaga dua baby..satu di luar perut satu dalam perut memang sangat menguji...tapi saya sedar ketentuan dari-Nya..Dia memberi kita rezeki dari sumber yang tidak kita sangka-sangka..dan saya sungguh bersyukur sekali dengan kurniaan ini..Alhamdulillah..saya pun tak mabuk yang teruk sepanjang tempoh kandungan....(ALLAH Maha Mengasihani hambanya) boleh memasak dan bekerja seperti biasa..(walaupun pergerakan lambat)..cuma masa kandungan masuk minggu ke 13 saya mengalami pendarahan..nasib baik takde apa2..doakan saya ye kengkawan

9 comments:

syah shah said...

Waahh.. senyap-senyap je ye... HEhehehe alhamdulillah... rezeki kak dila... :D :D

InsyaAllah selamat sentiasa... Hati-hati dan jaga diri tau... :D :D

mizlan said...

wah..tahbiah dila!banyak2kan berehat n jgn buat kerja berat..adoi aku geram tgk pipi Zuyyin..cute mcm pipiku...har2

Chekgu BaniHassim said...

wahwah...
sekali dua nih...
jenuh la nak melayan nnti...

take care ye kak. semoga selamat..
semoga selamat menchubbykan lagi pipi zuyyin...huhu

Sufi Idany said...

Semoga akak n bby selamat...wah...wah.... Zuyyin nak dpt adik...yey.... :D Tahniah kak.... jaga diri baik2....

Gee said...

dila..ko rehat ja...ni la masa bos ko pula mo tnjuk skil jaga baby hehehe...prektis sedia mahhh..:-D

everything will beautifully turn out right..u just got to have the faith k....m so happy 4 u..

Qaseh Qasturi said...

harap akk sihat selalu.... rasa cepa masa berlalu, x lama lagi Yinn ade kawan...

AziS said...

alhamdulillah...syukur. jaga baik2 ya. gembiranya sy baca entry kali ni :)

anie said...

doaku sentiasa mengiringimu sahabatku...moga bahgia selalu bersama si montel

umie@kakyong said...

Nordee....
Tahniah dari umie... rezeki Tuhan bagi tak sapa yg tau kan... ada hikmahnya disebalik kesabaran yg dah dilalui... T/care nordee..