Dec 26, 2008

BUNSIT


baling bang jangan tak baling

aksi terlampau..hehe


Sebelum balik kampung hari tu ..kami sempat ke Bunsit..kawasan jeram yang cantik...lebih kurang 15 minit dari rumah...cuma kawasan ni tak berapa terjaga...pernah dulu buat kursus kepimpinan kat sini..meriah ..

biasalahkami berdua ni memang suka beul beriadah petang-petang..dan ni le aktivitinya..posing sakan..nanti kalau zuyyin dah besar siaplah ko..mama paksa ko posing...mmmuuuhhhaaa

6 comments:

kabussenja said...

HUHUU.. jelesnya... cantiknya tempat tu...nice view

ku tak sempurna said...

lawanya gambar2.. esp. gmbr ke-2... i like.... :D

Chekgu BaniHassim said...

huhu...
tenang je tempatnye...
seronok kalau dpt berumah tepi sungai..

hari2 leh turun mandi...smbil berkemban basuh baju..
hahah...

syah shah said...

alamak, syoknye pegi sungai... tapi kalo saya, jangan harapla setakat amek gambar kat tepi, mesti kene terjun masuk dalam, baru rasa lengkap trip tuh... Wahahahahahah :P :P


Amboi, dah siap pasang niat nak suh anak jadik model tuh... Kih kih kih kih :D :D

santalia said...

cantiknya pemandangan ...... tentu tak ada di semenanjung.....

azisazahar said...

Selamat Menyambut Tahun Baru 2009. Semoga Allah teguhkan AKIDAHMU,
dikuatkan HATIMU,
dicurahkan KETENANGAN dalam dirimu,
& dimurahkan rezekimu,
semoga KASIHNYA sentiasa bersamamu.

Semoga tahun ini Allah beri kita lebih kebaikan dari tahun2 lalu...aminnnnn