Apr 5, 2011

Makan Roti Cicah Milo...


ha kau...sekoleh dia tonggang
lepas tu buat muka kiut
kakak yin yang sentiasa berselera

sebenarnya petang-petang kalau tak de aktiviti menarik..mama akan buat milo untuk ariq dan yin...sambil menghirup suasana petang yang nyaman makan roti cicah milo memang sangat bermakna...tak sangka pulak aktiviti ni menjadi kegemaran budak duaorang ni...pantang nampak mama buat air...terus je akan ada ayat


" mama...melooo...mama icah roti.."


amboi..bukan kakak jer pandai mintak ..yang kecik tu pun bukan main lagi...kalau bagi roti jer..mesti minta air milonya sekali...


yang tak bestnya....punyalah comot lepas makan tu..kadang-kadang kami makan dulu baru mandi...kalau tidak sia-sia je mandi lepas tu kena tukar baju balik...


tapi aktiviti dengan anak-anak ni memang best..dan yang penting ibu-bapa mesti sporting masa tu..comot sesikit tu oklah...lagipun masa kita kekecik dulu pun camtu jugakkan...kalau tak ..takdelah seronoknya...

4 comments:

syah shah said...

Tu dia hah Kakak Yin dengan Adik Ariq, selemoih abih dengan air milo... kih kih kih kih

Biasala Kak, budak-budak... Anak buah saya tu pon, kekadang makan sampai satu badan selemoih dia... Kekadang je laa... Sebab dia jarang makan... Haha~ :P

opsiedaisy said...

dila comel....nia kalau makan mmg akan comot and bersepah....tapi dia cepat pandai makan sendiri....makan pakai tangan pun dah pandai...:)

PuteriKureKure said...

suka tgk budak2 makan. keletah diorang tu yang buat kita geram. suka sangat!

nordee said...

re: syah...tulah pasal...hari-hari selemoih..

re: nana...nia nampak cepat matang...mungkin sebab ramai kawan sekeliling dia

re: puterikure2...tulah...memang suka...tapi bila dah besepah pandai gak hangin...haha