Mar 28, 2010

BILA KAK YIN BERTUDUNG

comel tak saya..

tetiba ada aksi tak berapa nak sopan pulak...alahai... ni kat umah jiran sebelah

muncung


ada dua helai tudung dia....satu nenek belikan..satu mama belikan..dan dia sangat comel bila bertudung..hihi.biasalahkan..budak-budak..susah jugak nak ajar mula-mula tu..bila dia rimas humban je le kan...tapi kekadang bertahan lama jugak....mudah-mudahan senang dididik sampai besar nanti...Ya Allah Ya Tuhanku...jadikanlah Nur Zuyyin anak yang solehah...hari-hari saya bacakan doa ni untuk dia..lepas saya baca dia raupkan tangan ke muka dia...uiiihhh...meruntun perasaan tau..

9 comments:

serunaimalam said...

Comel...memang comel...

Qaseh said...

alahaiii geramnyaaaa

che mat said...

comelnya kak yinnnnnnn...... !!, hampir tak sedar cepatnya masa berlalu

Gee said...

adessss....yg gmbar no.2 tu yg sa tia tahan mo tingu tu..ohohoho

nordee said...

re : serunai malam..mekasih

re : qaseh...mama dia pu tak habis geram

re : che mat..tulah..sekejap je kan

re : gee...mintak pujikan si yin

opsiedaisy said...

sangat comel :)

Suhaila said...

anak tc sgt kiuttt!!! ^_^

kenwooi said...

cute chubby baby! =)

Nina Nurziana said...

comel ;)