Dec 23, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU

inilah satu-satunya adik perempuan saya.. nor dahliah nazri yang telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan mohd hamdy yusuf pada 28 November lalu...masa ni baju yang terakhir sekali...lepas bersanding...masa acara potong kek

masa ni ....lepas majlis khatam Al-Quran....


ni gambar lepas majlis kahwin...hubby saya ambik untuk koleksi pengantin...kat Umbai terapung...

ni pun kat Umbai jugak....




on the way ke Ikan Bakar Terapung Umbai....lokasi kat kampung sendiri jerk..hehe



ni masa sanding...masa ni hujan gerimis....tapi oklah...semua pun lancar






kat majlis sebelah lelaki...baru nak turun dari kereta





hamdy..dahliah








pra perkahwinan ..gambar kat belakang umah je ni..berposah-posah pengantin..ho ho








lagi pra perkahwinan ..puas menjadi model amatur..









majlis khatam ..masa ni aku tak de pon...sibuk urus anak..hoho












Alhamdulillah....segalanya berjalan dengan lancar di hari perkahwinan mak uda...walaupun hujan sikit pada tengahhari tidak juga mencacatkan majlis....meriah dan best jeww

6 comments:

siti ajar bt yaakob said...

cantik bangat sih pengantinnya..akaknya pun cantik jugak ni..he he..semoga bahagia selamanya

puterikurekure said...

pengantin gorgeous! gambar pon cantek je.

bagitau kat adik, selamat pengantin baru ye!

nordee said...

re : siti ajar ..mekasih

puterikure-kure :..hehe..mekasih...jugak

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

lawa pengantin, kak pengantin, anak sedara pengantin..semua2 la..

gambar pengantin kelas...kat tepi jalan tu....ada nyawa la!..

syabas

serunaimalam said...

Semoga bahagia ke anak cucu...jangan tunggu lama-lama...ikut macam kakak dia...

Yatie said...

cantiknya.. terserlah kebahagiaan di wajah. Semoga berbahagia di dunia dan di akhirat. InsyaALLAH